روزه دارم من وافطارم ازآن لعل لب است 

آری افطاررطب  دررمضان مستحب  است  

 

روز ماه رمضان زلف میفشان  که  فقیه 

بخوردروزه خودرا به گمانش که شب است 

 

شحنه اندر عقب است ومن ازآن میترسم 

 که لب لعل توآلوده به   ماء العنب است 

 

زیرلب وقت نوشتن همه کس   نقطه نهند 

وین عجب نقطه ی خال توبه بالای لب است! 

 

یارب این نقطه ی خال تو به بالا که نهاد 

نقطه هرجا غلط افتاد مکیدن ادب  است !

 

پی نوشت: 

۱ نام شاعر خوش قریحه را نمی دانم متاسفانه!(شاید بگردیم پیداشود امانگشتیم)  

۲فقط جهت یادآوری عرض میکنم که درگذشته نویسندگان برروی پوست مینوشتند پس اگر نقطه ای اشتباهی ازقلم چکه کند وسریع عمل کنند  میتوان آنرا بامکیدن کاملا پاک کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
javad 17 شهریور 1389 ساعت 04:59 ق.ظ http://http//:www.zarajcity.blogfa.com

salam
webloge khob va bahali dari be webloge mnam sar bezan
by ta hi

به ستان 17 شهریور 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

ایمیلتو چک کن

من 17 شهریور 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

همون حال کوفتی دور از تو
همون حال

میمیرم و دریغ که هرگز کسی ندید
لبخند این جنازه پژمرده را به دار



وای از این روزهای بی روزنه
اشک گلوله گلوله از چشمام داره میاد...

۰۰۰۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰.۰۰.۰ 17 شهریور 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

خرابم کن ‎ای غم که بارانی‎ام
سزاوار آوار ویرانی ام

MyTheme 17 شهریور 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد